петак, 9. јануар 2015.

Baby lips, moja misljenja

Zdravo svimaa:). Na početku, hajde da se prestavim. Zovem se  Jovana i iz Srbije sam, eto toliko o meni hahah. U ovom postu pričaćemo o baby lips-vima. Svi znamo šta je baby lips, ali za svaki slučaj evo vam jedna sličica.



Hajdemo.
1. Prvi baby lips je zeleni sa ukusom od mentola.
Imam ga i veoma sam zadovoljna njime, moram priznati. Ne ostavlja trag, ali je namenjen tome da hidrira i osvežava usne.:)
















 
2. Drugi baby lips je Peach Kiss. Ja ga nažalost nemam, ali ću ga kupiti. Ostavlja trag nalik puderu. Nemam neke zamerke na njega jer ga ni nemam hahah, ali drugarice ga imaju i one su prezadovoljnee.:-)













3. Treci baby lips je Pink Pounch. On ima nekakvu vrstu neonske roze boje i veoma dugo ostaje na ustima. Štiti usne i posle njega su usne zaista mekane. Zato ga i preporučujem svakoj curi!














4. Četvrti baby lips je Cherry Me. Ima veoma jaku crvenu boju, i tako predobar miris višanja. Ponekad mi se čini kao da hocu da ga pojedem hahah. Dugo ostaje na usnama i veoma mi se svidjaa. 










5. Peti baby lips je Grapevine. Okeji ovo je jedini baby lips o kome ne znam mnogo. Iskreno, boja mi se ne svidja, previše je tamna, ali znam da takav otisak ne ostavlja na usnama. Možda je malo slabiji po boji od predhodnog baby lipsa.











 

6. Sledeći i poslednji baby lips je Hydrate. On ne ostavlja nikakav trag na usnama, već su usne posle njega sjajne i meke. Sadrži nesto sto omogućava obnavljanje kože na usnama. Ima blagi miris limuna.












To je to društvo. Kao što vidite pišem i na engleskom, nadam se da vam to ne smeta. Dođite mi opet i ostavite u komentarima šta biste zeleli da pišem u sledecem postu. Volim vas svee, Jovanaa :) ♥

3 коментара: